xeol microsofr office word excel access powerpoint paint графика обучение офис майкрософт ворд эксель аксес повер поинт паинт программы калькулятор компьютер информатика xeol.com.ua
Untitled Document
 
Пошук по сайту
Переглядів:271025
Головна Про проект Фотогалерея Корисні посилання Мапа сайту
Про нас
Міжнародні проекти
Про проект
Хмельницький – Вупперталь: шляхами дружби
Остарбайтер з Хмельницького – Дмитро Головчук
Учасники проекту розповідають про себе
Німеччина стає ближчою
Клуб «Погляд крізь віки»
Хмельницький чекає гостей
Навчальні предмети
Юний дослідник
Книга обдарованих дітей
Класний керівник
Мала академія наук
Майстер-класи та
семінари
Конкурси
Математична школа
Гостьова книга

Код кнопки сайту Дайджесту УНТ НВК №10


Опитування:
 
   Визначте тип своєї особистості
  "гравець словами"
  "допитливий аналітик"
  "візуальний спостерігач"
  "любитель музики"
  "непосидючий"
  "співрозмовник"
  "сам собі пан"


Співпрацюємо з:

ХОІППО

Інститут інноваційних технологій і змісту освіти

МАН України

Хмельницьке територіальне відділення МАН

Робота з обдарованими дітьми

Обдарована молодь Хмельниччини

Хмельницькі олімпіади

Управління освіти Хмельницької міської ради

Пещера Атлантида

www.olimp-sport.com.ua
 

Про проект

Спільний пошуковий історичний проект поєднав педагогів та учнів НВК №10 м. Хмельницький і гімназії імені Йоганнеса Рау німецького міста Вупперталь.

    У червні 2010 року науковий співробітник архіву Крайового об’єднання «Райнланд» д-р Беттіна Буреш і вчитель суспільних дисциплін згаданої гімназії Райнер Кокенбрінк відвідали наш навчальний заклад, що поклало початок міжнародному науковому проекту. Його метою є вивчення історії остарбайтерів Поділля, які під час Другої світової війни перебували на примусових роботах у Німеччині. У міжнародному проекті, над яким ми працюємо, тематика примусової праці, расової та етнічної дискримінації розглядається з точки зору прав людини. Для наукових робіт учні збирають свідчення очевидців подій, опрацьовують відповідні історичні джерела, праці дослідників теми.

    У вересні ж цього року на запрошення німецьких колег гімназію м. Вупперталь відвідав координатор проекту з української сторони, вчитель історії НВК №10 Микола Тімков. Було проведено перемовини з директором гімназії паном Вернером Шлезінгером, німецькими педагогами і науковцями, які беруть участь у проекті, відбулися й зустрічі з учнями.

    Зустріч з німецькими учнями запланована на червень 2011 року. Будуть представлені результати спільної пошукової роботи, планується відкриття виставки, інші науково-культурницькі заходи. Учні НВК №10 відвідають Вупперталь у грудні 2011 року.


Учні старшої школи гімназії ім. Й. Рау м. Вупперталь

Учні НВК №10 м.Хмельницького

Листування учасників проекту відбувається за e-mail-адресою проекту: project@nvk10.km.ua

Dear German friends!
You can send your letters on this e-mail project@nvk10.km.ua

 
Авторизація:
Логін:
Пароль:
Запам`ятати

Освітні новини:

2015-03-23 11:15:38

Полянський: Інформаційна війна в освіті це боротьба за молодь

Освіта має потенціал бути активним суб'єктом інформаційного простору. На цьому, за повідомленням прес-служби МОН, наголосив заступник міністра освіти і науки Павло Полянський під час виступу на Міжнародній конференції «Інформаційна війна у XXI столітті - досвід українського конфлікту 2014-2015 років для Польщі та Європи», що відбулася у Варшаві.

Джерело:Освіта.Ua
2015-03-23 10:17:49

"Горизонт 2020": що це дасть українській науці

20 березня Україна підписала угоду з Європейським Союзом про участь в рамковій програмі ЄС з наукових досліджень та інновацій "Горизонт 2020". Набуття Україною статусу асоційованого члена у цій програмі було одним із завдань, які стояли перед Міністерством освіти і науки на 2015 рік.
Чому ця програма така важлива для України?

Джерело:Освіта.UA
2015-03-23 09:06:01

Відбулось пробне ЗНО з української мови і літератури

У суботу регіональні центри оцінювання провели перше пробне ЗНО, під час якого абітурієнти мали можливість пройти пробне тестування з української мови і літератури.

Джерело: Освіта.Ua

 
© XEOL 2015